torstai 28. tammikuuta 2016

Kauniita maisemia

Munkkivuori

Suomessa on tälllähetkellä mitä täydellisin sää jos haluaa valittaa. Liukasta, märkää, sateista, kylmää, tuulista ja aurinko ei paista. Omasta mielestä tämä on taas se asennekysymys; tarpeeksi kivoja juttuja ajatuksiin niin mua itsenäni kurja sää ei lannista. Mun koira kylläkin mököttää ja syyttää mua kurjista ilmoista.

Selailin muutama päivä sitten kuvia tietokeneelta ja puhelimelta (iPhone6 <3) ja huomasin, että tälläisiä kauniita kuvia mun lenkkimaastoista on niin paljon, että parhaimmat julkaisen tänne blogiin.
Osa kuvista on Munkkivuoresta, osa Malminkartanosta, osa Munkkiniemestä, ja yksi kuva on Ilvesjärveltä, jossa sijaitsee tätini mökki. Kuvat on otettu pelkästään puhelimella eikä millään järjestelmäkameralla. Ihmeen hyvä laatuisia!

Nauttikaa kuvista, mä nautin mun kahvista <3



Munkkivuori




Munkkivuori




Munkkivuori




Munkkivuori




Munkkivuori




Munkkivuori





Munkkivuori




Munkkivuori




Munkkivuori




Munkkivuori




Munkkivuori




Malminkartartano





Munkkivuori




Munkkivuori




Munkkivuori




Munkkinemi





Munkkiniemi





Munkkivuori





Munkkivuori
Tämä on mun lempikuva <3



Munkkiniemi




Ilvesjärvi




Munkkiniemi




Munkkiniemi





Munkkivuori





Munkkivuori





Munkkiniemi





Munkkiniemi





Munkkiniemi





Munkkiniemi





Munkkiniemi





Munkkiniemi

Palaillaan,
Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti